Дуже просто стверджувати, що компутерні іграшки та інтерактив сприяють підвищенню результатів навчання - неначе все однозначно - діє. Ми ТАК думаємо, нас до цього компутерні фірми схиляють - давайте розвивати дітей, давайте навчати їх самостверджуватися, шукати рішення - etc. А чим вони будуть оперувати? А.Ейнштейн - "... я стояв на плечах гігантів..." - про нього - "... він мало читав, але багато думав..." - де баланс? Компетентсність - що це? Здебільшого - словесна еквілібристика і похибки перекладу (горе чи щастя багатьох постсовітських педагогічних науковців). Я бачив наслідки бездумного застосування методів М. Монтесорі та ін. - некеровані асоціальні особистості, бачив і результати інших інновацій, які мали б ощасливити навіки всю педагогіку - більш, ніж сорок років, педагогічного стажу і спілкування з педагогами дають багато фактів... Прикладів досягнення неосвіченими (у традиційному розумінні) особистостями високого соціального статусу теж дуже багато... і "про" і "контра" є...
... Читати далі »
Маленьке фентезі фанів на тему того, як навчатимуть у майбутньому... НЕ ДАЛЕКОМУ Зверніть увагу - Я.А.Коменський у повному обсязі - класно-урочна організаційна форма, учитель - керівник процесу, навчання в діяльності... І зверніть увагу на ще одну особливість - попри всі голографічні оптичні образи, діти мають справу із РЕАЛЬНИМИ колбами, реактивами - додивіться до кінця - важливо!
А ведь сколько раз говорено и писано - не 2% выпускников школы будут работать в ИТ сфере, а до трети - программист нынче не чародей, а самый обычный пахарь. Если будем отмерять мерками 30-летней давности, будем делать из программеров закрытую касту "он не программист, и быть им никогда не сможет, потому, что не знает математики..."- первое время будем действительно исключительными, а потом, когда не сможем больше зарабатывать денежку, кормить нас перестанут
Побував на трьох, поговорив з учителями, методистами. Що міг - розповів їм. Нажаль, навіть порівняно з не дуже далекими часами, аж надто великого ентузіазму не побачив. Лають підручники, які до них дійшли, лають МОН і всіляке керівництво за те, що цього року досі немає підручників для 6-го класу... Є нарікання й на програму - відповіді щодо того, що її буде допрацьовано, і навіть для того створено робочу групу, приблизно такі: " Перероблятимуть ті ж самі, що й нахалтуряли...". Щоправда, не дуже хочуть і самі встрявати в процес... І пакі, пакі піднімаються питання щодо старих компютерів, що робити, якщо комп. не забезпечують виконання програми (навчальної). Журнал "Комп"ютер у школі та сім"ї" майже не передплачують - дорого (пояснюю, дешевше не може бути, співчувають, розуміють, але...). Ентузіазм побачив у вчителів, які читають "Сходинки..." - дійсно, там багато нового як для самих учителів, так і для учнів.