Статистика
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0
|
Дневник
Дуже просто стверджувати, що компутерні іграшки та інтерактив сприяють підвищенню результатів навчання - неначе все однозначно - діє. Ми ТАК думаємо, нас до цього компутерні фірми схиляють - давайте розвивати дітей, давайте навчати їх самостверджуватися, шукати рішення - etc. А чим вони будуть оперувати? А.Ейнштейн - "... я стояв на плечах гігантів..." - про нього - "... він мало читав, але багато думав..." - де баланс? Компетентсність - що це? Здебільшого - словесна еквілібристика і похибки перекладу (горе чи щастя багатьох постсовітських педагогічних науковців). Я бачив наслідки бездумного застосування методів М. Монтесорі та ін. - некеровані асоціальні особистості, бачив і результати інших інновацій, які мали б ощасливити навіки всю педагогіку - більш, ніж сорок років, педагогічного стажу і спілкування з педагогами дають багато фактів... Прикладів досягнення неосвіченими (у традиційному розумінні) особистостями високого соціального статусу теж дуже багато... і "про" і "контра" є...
...
Читати далі »
Переглядів:
691
|
Додав:
vlapinsky
|
Дата:
25.03.2016
|
|
Маленьке фентезі фанів на тему того, як навчатимуть у майбутньому... НЕ ДАЛЕКОМУ Зверніть увагу - Я.А.Коменський у повному обсязі - класно-урочна організаційна форма, учитель - керівник процесу, навчання в діяльності... І зверніть увагу на ще одну особливість - попри всі голографічні оптичні образи, діти мають справу із РЕАЛЬНИМИ колбами, реактивами - додивіться до кінця - важливо! А це - деякі факти...
Переглядів:
827
|
Додав:
vlapinsky
|
Дата:
19.10.2014
|
|
А ведь сколько раз говорено и писано - не 2% выпускников школы будут работать в ИТ сфере, а до трети - программист нынче не чародей, а самый обычный пахарь. Если будем отмерять мерками 30-летней давности, будем делать из программеров закрытую касту "он не программист, и быть им никогда не сможет, потому, что не знает математики..."- первое время будем действительно исключительными, а потом, когда не сможем больше зарабатывать денежку, кормить нас перестанут
Переглядів:
656
|
Додав:
vlapinsky
|
Дата:
01.09.2014
|
|
|
Побував на трьох, поговорив з учителями, методистами. Що міг - розповів їм. Нажаль, навіть порівняно з не дуже далекими часами, аж надто великого ентузіазму не побачив. Лають підручники, які до них дійшли, лають МОН і всіляке керівництво за те, що цього року досі немає підручників для 6-го класу... Є нарікання й на програму - відповіді щодо того, що її буде допрацьовано, і навіть для того створено робочу групу, приблизно такі: " Перероблятимуть ті ж самі, що й нахалтуряли...". Щоправда, не дуже хочуть і самі встрявати в процес... І пакі, пакі піднімаються питання щодо старих компютерів, що робити, якщо комп. не забезпечують виконання програми (навчальної). Журнал "Комп"ютер у школі та сім"ї" майже не передплачують - дорого (пояснюю, дешевше не може бути, співчувають, розуміють, але...). Ентузіазм побачив у вчителів, які читають "Сходинки..." - дійсно, там багато нового як для самих учителів, так і для учнів.
Переглядів:
709
|
Додав:
vlapinsky
|
Дата:
28.08.2014
|
|
|
Говорили, балакали - не буде толку з цієї штовханини
Переглядів:
752
|
Додав:
vlapinsky
|
Дата:
09.03.2014
|
|
|
Календар
| « Листопад 2025 » |
| Пн |
Вт |
Ср |
Чт |
Пт |
Сб |
Нд |
| | | | | | 1 | 2 | | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 |
|