П`ятниця, 26.04.2024, 10:17
Вітаю Вас Гість | RSS

Особистий сайт В.Лапінського

Наше опитування
Оцените мой сайт
Всього відповідей: 222
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу

Дневник

Дуже просто стверджувати, що компутерні іграшки та інтерактив сприяють підвищенню результатів навчання - неначе все однозначно - діє. Ми ТАК думаємо, нас до цього компутерні фірми схиляють - давайте розвивати дітей, давайте навчати їх самостверджуватися, шукати рішення - etc. А чим вони будуть оперувати? А.Ейнштейн - "... я стояв на плечах гігантів..." - про нього - "... він мало читав, але багато думав..." - де баланс? Компетентсність - що це? Здебільшого - словесна еквілібристика і похибки перекладу (горе чи щастя багатьох постсовітських педагогічних науковців). Я бачив наслідки бездумного застосування методів М. Монтесорі та ін. - некеровані асоціальні особистості, бачив і результати інших інновацій, які мали б ощасливити навіки всю педагогіку - більш, ніж сорок років, педагогічного стажу і спілкування з педагогами дають багато фактів... Прикладів досягнення неосвіченими (у традиційному розумінні) особистостями високого соціального статусу теж дуже багато... і "про" і "контра" є... ... Читати далі »
Переглядів: 633 | Додав: vlapinsky | Дата: 25.03.2016 | Коментарі (0)

Маленьке фентезі фанів на тему того, як навчатимуть у майбутньому... НЕ ДАЛЕКОМУ
Зверніть увагу - Я.А.Коменський у повному обсязі - класно-урочна організаційна форма, учитель - керівник процесу, навчання в діяльності... І зверніть увагу на ще одну особливість - попри всі голографічні оптичні образи, діти мають справу із РЕАЛЬНИМИ колбами, реактивами - додивіться до кінця - важливо!



А це - деякі факти...


Переглядів: 763 | Додав: vlapinsky | Дата: 19.10.2014 | Коментарі (0)



А ведь сколько раз говорено и писано - не 2% выпускников школы будут работать в ИТ сфере, а до трети - программист нынче не чародей, а самый обычный пахарь. Если будем отмерять мерками 30-летней давности, будем делать из программеров закрытую касту "он не программист, и быть им никогда не сможет, потому, что не знает математики..."- первое время будем действительно исключительными, а потом, когда не сможем больше зарабатывать денежку, кормить нас перестанут

Переглядів: 593 | Додав: vlapinsky | Дата: 01.09.2014 | Коментарі (0)

Побував на трьох, поговорив з учителями, методистами.
Що міг - розповів їм. Нажаль, навіть порівняно з не дуже далекими часами, аж надто великого ентузіазму не побачив. Лають підручники, які до них дійшли, лають МОН і всіляке керівництво за те, що цього року досі немає підручників для 6-го класу...
Є нарікання й на програму - відповіді щодо того, що її буде допрацьовано, і навіть для того створено робочу групу, приблизно такі: " Перероблятимуть ті ж самі, що й нахалтуряли...". Щоправда, не дуже хочуть і самі встрявати в процес...
І пакі, пакі піднімаються питання щодо старих компютерів, що робити, якщо комп. не забезпечують виконання програми (навчальної).
Журнал "Комп"ютер у школі та сім"ї" майже не передплачують - дорого (пояснюю, дешевше не може бути, співчувають, розуміють, але...).
Ентузіазм побачив у вчителів, які читають "Сходинки..." - дійсно, там багато нового як для самих учителів, так і для учнів.
Переглядів: 658 | Додав: vlapinsky | Дата: 28.08.2014 | Коментарі (0)

Говорили, балакали - не буде толку з цієї штовханини
Переглядів: 701 | Додав: vlapinsky | Дата: 09.03.2014 | Коментарі (0)

Пошук
Календар
«  Квітень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Друзі сайту

Copyright VLapinsky © 2024
Хостинг від uCoz