Дуже просто стверджувати, що компутерні іграшки та інтерактив сприяють підвищенню результатів навчання - неначе все однозначно - діє. Ми ТАК думаємо, нас до цього компутерні фірми схиляють - давайте розвивати дітей, давайте навчати їх самостверджуватися, шукати рішення - etc. А чим вони будуть оперувати? А.Ейнштейн - "... я стояв на плечах гігантів..." - про нього - "... він мало читав, але багато думав..." - де баланс? Компетентсність - що це? Здебільшого - словесна еквілібристика і похибки перекладу (горе чи щастя багатьох постсовітських педагогічних науковців). Я бачив наслідки бездумного застосування методів М. Монтесорі та ін. - некеровані асоціальні особистості, бачив і результати інших інновацій, які мали б ощасливити навіки всю педагогіку - більш, ніж сорок років, педагогічного стажу і спілкування з педагогами дають багато фактів... Прикладів досягнення неосвіченими (у традиційному розумінні) особистостями високого соціального статусу теж дуже багато... і "про" і "контра" є... Але ніколи інсайт не виникав на порожньому місці! Давайте думати!