П`ятниця, 19.04.2024, 13:41
Вітаю Вас Гість | RSS

Особистий сайт В.Лапінського

Наше опитування
Оцените мой сайт
Всього відповідей: 222
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу

Дневник

Головна » 2016 » Березень » 25 » роздуми про ІКТ в освіті
00:13
роздуми про ІКТ в освіті
Дуже просто стверджувати, що компутерні іграшки та інтерактив сприяють підвищенню результатів навчання - неначе все однозначно - діє. Ми ТАК думаємо, нас до цього компутерні фірми схиляють - давайте розвивати дітей, давайте навчати їх самостверджуватися, шукати рішення - etc. А чим вони будуть оперувати? А.Ейнштейн - "... я стояв на плечах гігантів..." - про нього - "... він мало читав, але багато думав..." - де баланс? Компетентсність - що це? Здебільшого - словесна еквілібристика і похибки перекладу (горе чи щастя багатьох постсовітських педагогічних науковців). Я бачив наслідки бездумного застосування методів М. Монтесорі та ін. - некеровані асоціальні особистості, бачив і результати інших інновацій, які мали б ощасливити навіки всю педагогіку - більш, ніж сорок років, педагогічного стажу і спілкування з педагогами дають багато фактів... Прикладів досягнення неосвіченими (у традиційному розумінні) особистостями високого соціального статусу теж дуже багато... і "про" і "контра" є... Але ніколи інсайт не виникав на порожньому місці! Давайте думати!
Переглядів: 631 | Додав: vlapinsky | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Пошук
Календар
«  Березень 2016  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
Друзі сайту

Copyright VLapinsky © 2024
Хостинг від uCoz