Продовжуємо досліджувати проблему застосування інформаційно-комунікаційних засобів в навчально-виховному процесі!!!!! СЕНСОРНИЙ ЕКРАН - ІНТЕРАКТИВНА ДОШКА
У статті акцентується увага на важливості неформального вивчення комп’ютерного моделювання в шкільних курсах математики та інформатики. Обґрунтовано актуальність і доціль-ність створення й застосовування алгоритмів побудови графічних комп’ютерних моделей геометричних конфігурацій у середовищі динамічної геометрії (СДГ) GeoGebra. На основі досліджень і практичного досвіду автора запропонована класифікація планіметричних конфігурацій (статичні, динамічні, статично-динамічні) та їх диференціація за чотирма рівнями складності. Подано авторські екстремальні задачі, розв’язування яких потребує інтегрованого застосування знань з інформатики, геометрії, алгебри і математичного аналізу. Ключові слова: комп’ютерне моделювання, графічна модель, планіметрична конфігурація, за-дачі на побудову, алгоритм, подібність, екстремальна задача, міжпредметна дослідницька діяльність