Продовжуємо досліджувати проблему застосування інформаційно-комунікаційних засобів в навчально-виховному процесі!!!!! СЕНСОРНИЙ ЕКРАН - ІНТЕРАКТИВНА ДОШКА
проектна діяльність, дослідження галузі, система управління базами даних, візуальне середовище програмування, засоби зв'язку між об’єктами програмних середовищ, модуль даних, інтерфейс користувача проекту
Супровід статті, опублікованої у КОМП’ЮТЕР У ШКОЛІ ТА СІМ’Ї №6 2018, у якій акцентується увага на важливості неформального вивчення комп’ютерного моделювання в шкільних курсах математики та інформатики.
У посібнику розглядаються методичні підходи до навчання інформатики у 9-ому класі в школах з поглибленим вивченням інформатики. Надаються методичні рекомендації щодо організації та викладання основних тем курсу. Запропоновані методичні рекомендації допоможуть учителям інформатики в організації навчально-виховного процесу.
Україна протягом багатьох років була всесвітньо відомим осередком розвитку інформатики як напрямку науки і техніки, на її теренах розроблялись і створювались передові зразки обчислювальної техніки, наукові засади галузі. Далеко не вичерпний перелік фактів з історії вітчизняної науки і техніки свідчить про те, що виховний потенціал цієї фактографії досить значний і нехтувати ним не слід. Історичні факти до інших розділів курсу також можна знайти як у спеціальній літературі, так і у широко розповсюджуваній періодиці, як сучасній, так і радянських часів. Значну кількість прикладів пріоритету вітчизняної науки та відомих на увесь світ імен та цікавих, іноді майже детективних історій, можна знайти буквально для кожного уроку інформатики. Для цього слід докладати зусиль саме зараз, поки ще живі свідки історичних подій, журнали та газети 15-20 річної давності не стали важко доступними раритетами, а люди не втратили інтерес до дослідження свого минулого.