Статистика
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0
|
Дневник
Головна » 2016 » Березень » 25
Дуже просто стверджувати, що компутерні іграшки та інтерактив сприяють підвищенню результатів навчання - неначе все однозначно - діє. Ми ТАК думаємо, нас до цього компутерні фірми схиляють - давайте розвивати дітей, давайте навчати їх самостверджуватися, шукати рішення - etc. А чим вони будуть оперувати? А.Ейнштейн - "... я стояв на плечах гігантів..." - про нього - "... він мало читав, але багато думав..." - де баланс? Компетентсність - що це? Здебільшого - словесна еквілібристика і похибки перекладу (горе чи щастя багатьох постсовітських педагогічних науковців). Я бачив наслідки бездумного застосування методів М. Монтесорі та ін. - некеровані асоціальні особистості, бачив і результати інших інновацій, які мали б ощасливити навіки всю педагогіку - більш, ніж сорок років, педагогічного стажу і спілкування з педагогами дають багато фактів... Прикладів досягнення неосвіченими (у традиційному розумінні) особистостями високого соціального статусу теж дуже багато... і "про" і "контра" є...
...
Читати далі »
Переглядів:
693
|
Додав:
vlapinsky
|
Дата:
25.03.2016
|
| |
|
Календар
| « Березень 2016 » |
| Пн |
Вт |
Ср |
Чт |
Пт |
Сб |
Нд |
| | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | 31 |
|
| | |