Продовжуємо досліджувати проблему застосування інформаційно-комунікаційних засобів в навчально-виховному процесі!!!!! СЕНСОРНИЙ ЕКРАН - ІНТЕРАКТИВНА ДОШКА
ПЕДАГОГИЧЕСКИЕ ТРЕБОВАНИЯ К ЦИФРОВЫМ ОБРАЗОВАТЕЛЬНЫМ РЕСУРСАМ The results of analysis of experience of development and using e- learning software are presented. The basic requirements are formulated.
Слід зазначити, що в Радянському Союзі навчання основ кібернетики як факультативного навчального курсу, до введення у 1985 році навчального предмету "Основи інформатики і обчислювальної техніки", містило змістові складові, що мали політехнічне, технологічне, виробниче спрямування. З метою визначення основних змістових ліній (за спрямованістю навчання і сферам застосування його результатів) інформатики перших (за часом) навчальних посібників, виданих у Радянському Союзі, проведено порівняння змісту цих навчальних посібників зі змістом сучасного навчання інформатики в Україні.